search
Klantenservice
HomeInformatieKlantenservice

Klantenservice

Reclamatie formulier

Wij willen graag dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden wij erg vervelend. Laat ons weten wat uw klacht is, dan nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling. Mocht u een klacht hebben, wendt u zich dan direct tot Kooyman B.V. Wanneer schade zichtbaar is aan uw bestelling neem dan direct duidelijke foto's terwijl de producten nog in de verpakking zitten. Tevens ontvangen wij graag een foto van het label op de verpakking. Deze foto’s kunt u via onderstaand reclamatie formulier naar ons sturen. Daarnaast ontvangen wij óók graag een duidelijke omschrijving van uw klacht.

Als u ondanks zichtbare gebreken m.b.t. het product toch overgaat tot verder uitpakken en/of verwerking van het product, heeft u zonder voorbehoud het product geaccepteerd. Om diverse redenen dient u rekening te houden met een breukpercentage van 5%. In de regel is deze breuk te gebruiken voor passtukken.

Fabrikant en Kooyman B.V. moet binnen aanvaardbare termijn in de gelegenheid worden gesteld eventuele zichtbare gebreken op te lossen.

Na ontvangst van het ingevulde formulier, nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling.


 

Advies nodig?

Onze medewerkers helpen u graag verder

Of arrow