Bezorgen & afhalen
HomeInformatieVeelgestelde vragenBezorgen & afhalen
Vrijblijvend advies van een van onze adviseurs in onze showtuin?

Bezorgen & Afhalen

 

Bezorgen & Afhalen
Veel gestelde vragen over bezorgen en afhalen
 
1. Wat zijn de bezorgkosten?
2. Waar moet ik op letten bij de bezorging van mijn bestelling?
3. Op welke dagen worden bestelde producten bezorgd? 
4. Wat zijn de levertijden van producten?
5. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben terwijl de bezorger langskomt?

 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
1. Wat zijn de bezorgkosten?
Dankzij de beschikking over eigen vrachtwagens zijn wij flexibel in het afleveren van materialen. Wij leveren niet door geheel Nederland. Vul hier uw postcode in, dan ziet u of uw afleveradres binnen ons afleveringsgebied valt. Materialen afhalen kan uiteraard altijd.

Wij verzenden uw bestelling van maandag t/m vrijdag tussen 7.00 en 17.00 uur en zaterdag tussen 8.00 en 13.00 uur. Voor het verzendklaar maken, controleren en afleveren van de bestelling betaalt u een bijdrage afhankelijk van het orderbedrag en uw postcodegebied. Een indicatie van deze verzendkosten vindt u door uw postcode in te vullen in de bezorgkosten berekenaar bij elk product in de webshop.

Aanvullende bezorgkosten informatie:
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling af te halen op onze vestiging in De Kwakel, dan betaalt u natuurlijk geen bezorgkosten. U kunt uw bestelling van maandag t/m vrijdag tussen 7.00 en 17.00 uur en zaterdag tussen 7.00 en 16.00 af komen halen op onze vestiging in De Kwakel op Poelweg 2. Wij informeren u zodra uw bestelling bij ons klaarstaat.

Indien u de materialen bij ons komt afhalen, bieden wij de mogelijkheid om een aanhangwagen bij ons te huren, voor € 7,50 mag u 1,5 uur gebruik maken van onze aanhangwagen. Elk uur dat u de aanhangwagen daarna langer gebruikt kost € 3,00 extra. In een aanhangwagen kunt u ongeveer 1 m³ of 10 m² laden.
Als wij uw bestelling in meerdere keren leveren, om welke reden dan ook, betalen wij uiteraard de extra kosten. Wilt u zelf uw bestelling in delen geleverd krijgen, dan zullen er per deellevering bezorgkosten in rekening worden gebracht.

Alle bedragen in de bezorgkosten-berekenaar zijn in euro’s en inclusief btw.

2. Waar moet ik op letten bij de bezorging van mijn bestelling?
Zorg ervoor dat er vooraf voldoende ruimte is gereserveerd op de leverplaats voor zowel de vrachtwagen als uw bestelling;
Controleer de producten bij aankomst op eventuele onvolkomenheden in o.a. kleur, structuur en controleer of u het aantal heeft ontvangen dat u besteld heeft;
Wij leveren uw bestelling op pallet of in bigbag op de begane grond;
Wij leveren uw bestelling (meestal) met onze eigen vrachtwagen en chauffeur en proberen uw producten zo dicht mogelijk op de door u gewenste plek te zetten. In overleg met de chauffeur wordt de bestelling naar uw wens geplaatst;
Let er op dat u de verpakking tot aan verwerking zoveel mogelijk intact laat. Vroegtijdig verwijderen van de hoes kan leiden tot kalkuitbloei en kleurverschillen bij betonproducten en sommige natuursteen soorten;
Monsterstenen en foto's zijn altijd indicatief;
Het verwerken van stenen betekent acceptatie van de materialen.

3. Op welke dagen worden bestelde producten bezorgd?
Wij nemen altijd contact met u op voordat de levering plaatsvindt om een geschikte leverdag te bepalen.
Alle producten worden van maandag t/m vrijdag geleverd tussen 7.00 en 17.00 uur en op zaterdag tussen 7.00 en 13.00 uur met een vrachtwagen. De chauffeur levert alleen op de begane grond en helpt u niet bij het verplaatsen van uw bestelling. De chauffeur plaatst de bestelling op de door hem bepaalde en een voor de vrachtauto bereikbare plaats.

4. Wat zijn de levertijden van producten?
Producten die op voorraad zijn, kunnen wij binnen enkele dagen uitleveren. Indien de producten niet voorradig zijn, hanteren wij 2-3 weken levertijd, mits voorradig bij de leverancier. Mocht de levertijd langer zijn dan 2-3 weken, dan nemen wij altijd even contact met u op.

5. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben terwijl de chauffeur langskomt?
U ontvangt een dag voor levering tussen 15.00 en 17.00 uur een e-mail met een verwachte tijdsindicatie. U ontvangt een bericht zodra de bestelling onderweg is. Wij proberen zo goed mogelijk een indicatie te geven van de levertijd, maar houdt desondanks rekening met een marge van ca. 1 uur. Onze voorkeur gaat er naar uit dat u zelf aanwezig bent op het moment dat wij de materialen bij u afleveren. Indien dit niet mogelijk is, neem dan contact met ons op.

Vrijblijvend advies van een van onze adviseurs in onze showtuin?

Onze medewerkers helpen u graag verder

Of arrow